Jak se stravovat?

21. června 2009 v 6:00 | CrEjZiNkA |  *<Hubnutí/Cvičení>*
Snídaně
Snídáme zásadně cukry, protože právě cukry nás po ránu nastartují. Naopak bílkoviny náš metabolismus zpomalují, proto si je dáváme v jiném časovém úseku. Cukry jsou všem dostupné. Patří mezi ně ovoce - banány, jablka, dále pak rýže, rozinky, skořice, med.

Svačina
Ke svačině patří odvodňovací ovoce jako například kiwi, ananas, grep, pomeranč. Dále pak lehké rýžové chleby, piškoty, musli tyčinky.

Oběd
K obědu si můžeme dát bílkoviny, které potřebujeme jako stavební látku. Dále také syrovou zeleninu, nejlepší je salátová okurka. Maso - nejlépe kuřecí maso, krůtí prsa, králičí maso a maso z nutrie. Maso dusíme nebo grilujeme a bez soli. Výborné diurektikum je syrový křen a kopr.

Pozn. diurektikum znamená močopudný.

Svačina
Ke svačině doporučuji lehké cukry jako je kiwi, ananas, grep nebo musli tyčinky, ovšem pozor, nesmí být s polevou.

Večeře
K večeři patří pouze bílkoviny. Večeří se čistíme, takže žádné těstoviny ani rýži. Smíme dušenou zeleninu - špenát, kapustu, jako dresink můžeme použít bílý jogurt s křenem. Povoleno je také vejce, ale jen bílek. K tomu si dáme třeba tuňáka ve vlastní šťávě, krabí tyčinky, rybí filé na vodě bez soli.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sun_Bow [Sb] Sun_Bow [Sb] | Web | 21. června 2009 v 9:53 | Reagovat

hej..to je hodně zajímavý!..to se pokusím nějak dodržovat :)..

2 Thin Angel Thin Angel | Web | 21. června 2009 v 9:57 | Reagovat

Dost zajímavý, ale podle toho bych byla pořád o hladu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.