Cviky na zadeček

5. srpna 2009 v 1:00 | CrEjZiNkA |  *<Hubnutí/Cvičení>*
Že to není úplně ono? Stačí denně pár jednoduchých cviků a vaše sladké partie budou dokonalost sama…

Cvičte i v kanceláři
Ne všechny cviky musíte provádět doma ve cvičebním úboru. Naopak - myslete na své krásné zadní partie i během dne. Vykračujete si ráno na zastávku? Stáhněte obě půlky k sobě a vydržte v napětí až do okamžiku, než se v zatáčce objeví autobus… Natahujete se pro šanon do spodní zásuvky? Udělejte si přitom pět dřepů. Uvidíte, že vám pak všechny kolegyně budou jen tiše závidět pevné pozadí, aniž by ovšem tušily, že zatímco jste spolu klábosily, vy jste pečlivě stahovala půlky k sobě…
Doma u televize
Opravdu ideálním cvikem na zpevnění zadečku i zadní strany stehen jdou staré dobré dřepy. Musíte je ale cvičit správně. Rozkročte se na šíři boků, narovnejte záda a zpevněte břicho. Špičky i kolena směřují vpřed. Při dřepu předpažte, ale nezvedejte paty ze země. Zadek spusťte pouze na úroveň kolen, ne níž. Pohyb dolů i nahoru musí být pomalý a plynulý. Opakujte třikrát po pěti. Podobně jednoduché jsou i výpady vpřed, kde zas pro změnu posilujete zároveň i přední stranu stehen. Při výpadu držte zpevněný trup a mějte podsazený zadek. Pod kolenem vždy pravý úhel! Střídejte hezky jednu nožku za druhou, a to třikrát po čtyřech.

Ještě vás nebolí nohy?
Dalším cvikem ideálním k oblíbené »Ordinaci« je zanožování. Klekněte si na zem a předloktím se opřete o koberec. Cvik je náročnější na udržení rovných beder, proto stále kontrolujte zatažené břicho. Nohu pokrčenou do pravého úhlu zvedněte na úroveň pánve. Fixovanou patu posuňte tak o deset centimetrů výš a zase zpět. Opakujte třikrát po osmi. Abyste trochu ulevila nohám, lehněte si na záda. Vleže na zádech pak pokrčte a mírně rozkročte nohy. Takto zvedejte pánev od země. Při pohybu nahoru stáhněte půlky k sobě. Pomalu se vracejte zpět, ale ne až docela na zem.

Po protažení pokračujeme
Nezapomeňte se po každém cviku protáhnout. Naposledy si lehněte na pravý bok, levou nohu natáhněte a na chodidle udělejte fajfku. Nataženou nohu oddalujte a přitahujte od pravé nohy. Cvičte tahem, nikoliv švihem a nezvedejte nohu příliš vysoko. Po každé sérii se přetočte na druhý bok a vystřídejte nohy, Tento cvik se opakuje třikrát po osmi. S cviky nespěchejte, všechny provádějte uvědoměle a pomalu. Uvidíte, že váš osobní trenér z vás bude mít radost
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 assembler assembler | Web | 5. srpna 2009 v 8:50 | Reagovat

niektoré cviky poznám niekt. nie :)

2 Rebecca - YoUr SbÉ Rebecca - YoUr SbÉ | Web | 5. srpna 2009 v 22:43 | Reagovat

já dělám vždcky dřepy a myslím že je to to nejlepší =)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.